U skladu sa odredbama osnivačkog akta tvrtke "B2BEE EBUSINESS d.o.o., Av. Dubrovnik 15, Zagreb, Hrvatska, OIB 79386025642, Uprava društva donosi sljedeće:
OPĆE UVJETE POSLOVANJA I KORIŠTENJA USLUGA TVRTKE B2BEE EBUSINESS d.o.o.
Pojam i predmet regulacije Općih uvjeta poslovanja i korištenja
Opći uvjeti poslovanja i korištenja usluga B2BEE EBUSINESS d.o.o. (u daljnjem tekstu: Opći uvjeti) regulira uvjete pod kojima B2BEE EBUSINESS d.o.o. Zagreb (u daljnjem tekstu: B2BEE) daje pravo na komercijalnu upotrebu računalnog programa Internet ('oblak') u okviru svoje softverske platforme B2BEE (u daljnjem tekstu: Platforme B2BEE), kao i druga međusobna prava i obveze između B2BEE i Korisnika usluga B2BEE Platforme (u daljnjem tekstu: Korisnik usluge). Na sve međusobne odnose između B2BEE i Korisnika koji nisu posebno uređeni ovim Općim uvjetima primjenjivat će se kogentni propisi Republike Hrvatske.
• Definiranje ključnih pojmova
• Svrha općih uvjeta
Pojam Platforme B2BEE
Dodjela prava na korištenje usluge Platforme B2BEE
• Probno razdoblje korištenja usluge Platforme B2BEE
• Prava intelektualnog vlasništva na Platformu B2BEE
• Sigurnost i zaštita podataka
• Tehnički uvjeti za uspješnu i ispravnu upotrebu Platforme B2BEE
• Usklađenost Platforme B2BEE s proizvodima i uslugama drugih proizvođača
• Održavanje i korisnička podrška
• Isključenje B2BEE od odgovornosti
• Nezakonite svrhe korištenja Platforme B2BEE
• Objava, izmjena i valjanost Općih uvjeta
• Kršenje općih uvjeta i raskid ugovora
• Završne odredbe
Definiranje ključnih pojmova
B2BEE platforma - je hardverska i softverska infrastruktura koju održava B2BEE, a koja pruža usluge iznajmljivanja i korištenja internetskih aplikacija prema modelu "softver kao usluga”;
Softver kao usluga - model distribucije softvera u kojem B2BEE kao davatelj usluga hostira aplikacije za Korisnika usluge i čini ih njima dostupnima, kao i njihovim krajnjim korisnicima, putem Interneta.
Hostirane usluge - podrazumijeva usluge unutar Platforme B2BEE opisane u Specifikaciji hostiranih usluga, koje se mogu komercijalno nazvati paketima usluga, a koji će biti dostupni Korisniku na Internetu, u skladu s ovim Općim uvjetima.
Usluge u oblaku (Cloud services) - podrazumijevaju hardversku i softversku infrastrukturu za računalo u oblaku Korisnika, softver, podatke i softversku platformu koju B2BEE hostira, kojom upravlja i koju stavlja na raspolaganje Korisniku i/ili njegovim krajnjim korisnicima, putem Interneta.
Korisnik - je pravna osoba (gospodarski subjekt), koji u skladu s i na temelju sklopljenog Ugovora o korištenju usluga te ovih Općih uvjeta koristi odabrane usluge hostiranja Platforme B2BEE u poslovne svrhe.
Korisnički račun - omogućuje kontrolu pristupa podacima i evidenciju o radu Korisnika u aplikaciji. Svaki Korisnik ima svoj korisnički račun putem kojeg pristupa odabranoj hostiranoj usluzi, koja je zaštićena lozinkom.
Registracija Korisnika - predstavlja postupak registracije Korisnika u B2BEE bazi podataka od strane administratora, kao i generiranje korisničkog računa, s kojim Korisnik pristupa odabranim hostiranim uslugama.
Krajnji korisnik - je bilo koja fizička osoba koja je izravni korisnik Platoforme B2BEE u ime i za račun Korisnika kao pravne osobe, a u skladu s Ugovorom o korištenju usluga smještenih u softveru i odredbama ovih Općih uvjeta. Korisnik je izravno odgovoran za svako djelovanje i / ili nedjelovanje svojih zaposlenika i/ili angažiranih osoba kao krajnjih korisnika.
Povjerljivi podaci o korisniku - podrazumijevaju bilo koje podatke koje je Korisnik (usmeno, pisanim putem ili na bilo koji drugi način) pružio B2BEE tijekom trajanja ugovornih odnosa te prihvata ovih Općih uvjeta, a koji su u trenutku isporuke označeni kao povjerljivi i/ili se smatra da su povjerljivi temeljem zakona.
Korisnički podaci - podrazumijevaju sve podatke, radove i materijale koje je Korisnik dostavio B2BEE-u, a koji služe za obradu i objavljivanje na Platformi B2BEE, koje Korisnik objavljuje i generira na Platformi B2BEE kao rezultat korištenja iznajmljenih hostiranih usluga od strane Korisnika.
Cjenik - je sadržaj na web mjestu B2BEE kojim se reguliraju cijene korištenja usluge odabranih hostiranih usluga važeći u određenom vremenskom periodu. B2BEE zadržava pravo izmjeniti Cjenik svojih usluga, o čemu će na odgovarajući način obavijestiti Korisnike.
Usluga Platforme B2BEE -predstavlja skup svih usluga B2BEE koje u smislu članka 5. Općih uvjeta pružaju Korisniku, u skladu s odredbama sklopljenog Ugovora o korištenju usluga i Općih uvjeta, a u vezi s korištenjem Platforme B2BEE.
Korisnička podrška - usluga koja je dostupna svakom Korisniku u vezi s upotrebom i radom Platforme B2BEE za slučaj pitanja ili nejasnoća te rješavanja tehničkih problema u vezi korištenja usluga B2BEE. Pružanje ove usluge od strane B2BEE regulirano je odredbama Ugovora o korištenju usluga i može se posebno naplaćivati.
Održavanje - usluga koja uključuje poboljšanje Platofrme B2BEE, uklanjanje pogrešaka i njezino ažuriranje.
B2BEE poslovna mreža - predstavlja ukupan broj svih Korisnika B2BEE platforme.
Povezani sustavi - su računalni programi, proizvodi i / ili usluge drugih proizvođača, kao i druge web stranice koje su na bilo koji način povezane i usklađene s funkcioniranjem Platforme B2BEE i odabranim hostiranim uslugama.
Svrha Općih uvjeta
Opći uvjeti su sastavni dio Ugovora o korištenju usluga Platforme B2BEE.
Prihvaćanjem Općih uvjeta i sklapanjem Ugovora o korištenju usluga te registracijom od strane administratora, Korisnik stječe pravo na korištenje hostiranih usluga Platforme B2BEE te pravo na ugovorenu korisničku podršku.
Odredbe Općih uvjeta primjenjuju se na Korisnika hostiranih usluga Platforme B2BEE i njegovih krajnjih korisnika, osim ukoliko iz konteksta ili prirode poslovnog odnosa nije jasno da se ove odredbe primjenjuju samo na jedan od tih entiteta.
Pojam Platforma B2BEE
Platforma B2BEE sastoji se od računalnih programa koji obuhvaćaju izražaj računalnog programa u bilo kojem obliku (uključivo i dizajnerski materijal) te predstavljaju autorska djela kao originalne intelektualne tvorevine te intelektualno vlasništvo B2BEE, uključivo i sve njihove obrade i dorade, kojima je cilj olakšati i poboljšati poslovanje gospodarskih subjekata, koje B2BEE proizvodi (razvija) u okviru svog pretežite registrirane djelatnosti, radi njihove komercijalne uporabe na tržištu.
Dodjela prava na korištenje hostiranih usluga Platforme B2BEE
Usluge Platforme B2BEE sastoje se od:
a. Pružanje hostiranih softverskih usluga povezanih s upotrebom Platforme B2BEE,
b. Pružanje usluga održavanja Platforme B2BEE za vrijeme trajanja ugovornog odnosa sa Korisnikom,
c. Pružanje korisničke podrške za vrijeme trajanja Ugovora o korištenju usluga, a koje je u vezi s korištenjem Platforme B2BEE.
Početak korištenja usluga hostirane Platforme B2BEE smatra se:
• definiranje Korisničke vjerodajnice (korisničko ime i lozinka) te
• omogućavanje Korisniku funkcionalnog pristupa Platformi B2BEE.
B2BEE se obvezuje omogućiti korištenje usluge B2BEE platforme iz članka 5. ovih Općih uvjeta odmah nakon aktivacije hostiranih usluga.
Potpisivanjem Ugovora o korištenju usluga s B2BEE Korisnik prihvaća Opće uvjete te daje suglasnost B2BEE-u da u svrhu ispunjavanja ugovorne obveze smije koristiti i obrađivati poslovne podatke Korisnika isključivo u ugovorenu svrhu, uz strogu tajnost i povjerljivost.
Korištenje hostiranih usluga Platforme B2BEE i/ili dodatnih usluga započinje prvog dana nakon isporuke pristupnih parametara Korisniku, na način definiran čl. 6 Općih uvjeta.
B2BEE će izdavati račun za pružene usluge, u propisanoj zakonskoj formi i na zakonom propisan način. Iznos računa povećava se za iznos pripadajućeg PDV-a. Korisnik je dužan izvršiti uplatu iznosa na računu do datuma dospijeća navedenog na računu. B2BEE pridržava pravo jednostrano izmijeniti Cjenik usluga, te o tome na odgovarajući način pravovremeno obavijestiti Korisnika. B2BEE je dužan obavijestiti Korisnika o promjenama cijene pisanim putem, najmanje 30 dana prije stupanja na snagu uvjeta iz novog Cjenika usluga.
U potonjem slučaju, u daljnjem roku od 8 dana od dana primitka obavijesti o promjeni Cjenika usluga, Korisnik ima pravo otkazati Ugovor o pružanju usluga slanjem pisane obavijesti B2BEE-u. Ugovor se smatra otkazanim u daljnjem roku od 30 dana od dana primitka pisane obavijesti Korisnika. Tijekom razdoblja otkaznog roka, B2BEE je obvezan pružati usluge u skladu s ugovornim odredbama te Općim uvjetima, a Korisnik je dužan platiti korištenje usluge u skladu s Cjenikom na snazi u trenutku obavijesti o otkazu.
B2BEE Korisniku jamči funkcionalnu upotrebljivost hostiranih usluga, kao i da na njima ne postoje tereti ili prava trećih.
B2BEE se obvezuje pružiti Korisniku sve potrebne informacije i upute za pravilno korištenje hostiranih usluga.
Ako ugovornim odredbama nije drugačije određeno Korisnik je dužan izvršiti uplatu za svako obračunsko razdoblje korištenja usluge koja je predmet ugovornog odnosa, najkasnije do 5. u mjesecu za tekući mjesec. B2BEE može, po isteku obračunskog razdoblja, izdati posebni račun Korisniku koji se sastoji od naknade za dodatne resurse i dodatne usluge izvršene tijekom obračunskog razdoblja.
Ako Korisnik pravovremeno ne podmiri naknadu za izvršenu uslugu iz stavka 1. ovog članka, B2BEE ima pravo privremeno obustaviti daljnje pružanje usluge. Ako Korisnik u cijelosti ne podmiri svoje obveze u roku od 30 dana od dana isteka valute za plaćanje, B2BEE može trajno obustaviti pružanje usluga Korisniku te otkazati Ugovor o korištenju usluga.
B2BEE zadržava pravo obračunati zakonske zatezne kamate na dospjele, a neplaćene račune Korisnika, sukladno odredbama Zakona o obveznim odnosima.
Probno razdoblje korištenja usluge Platforme B2BEE
Ukoliko je do kašnjenja u aktivaciji i konfiguraciji iznajmljene usluge došlo zbog neispunjavanja obveza Korisnika, B2BEE može započeti s naplatom mjesečne naknade u roku od 8 dana od datuma isteka aktivacije i konfiguracije navedenih u Ponudi.
Korisnik prihvatom Općih uvjeta daje suglasnost da njegov logotip i / ili zaštitni znak B2BEE može koristiti isključivo u svrhu promocije suradnje između ugovornih strana, na relevantnim društvenim mrežama i na službenim web stranicama B2BEE-ja. Objava logotipa i zaštitnog znaka na web stranici Korisnika bit će prikazana u odjeljku "reference".
Korisnik se obvezuje koristiti Platformu B2BEE, u okviru obuhvaćenih usluga, na ugovoreni način i u skladu s Općim uvjetima.
Korisnik se posebno obvezuje suzdržati se od:
-uklanjanja ili izmjena obavijesti o pravima intelektualnog vlasništva sadržanih na Platformi B2BEE,
- poduzimanja bilo kojih drugih radnji koja mogu dovesti do zablude među trećim stranama oko nositelja prava intelektualnog vlasništva na Platformi B2BEE,
- poduzimanja bilo kojih intervencija usmjerenih na dekonstrukciju aplikacija, radi otkrivanja tehnoloških principa temeljitom analizom njihove konstrukcije, funkcije i načina rada ("obrnuti inženjering"), a čije je poduzimanje u suprotnosti s pozitivnim kogentnim propisima u Republici Hrvatskoj,
- neovlaštenog umnožavanja,
- isključivanja ili otkazivanja usluga koje su ključne za pravilno funkcioniranje Platforme B2BEE.
Korisnik je odgovoran za neovlaštenu instalaciju, umnožavanje, upotrebu, pristup ili distribuciju svih usluga čija je upotreba omogućena putem Platforme B2BEE.
Ako samim Ugovorom o korištenju usluga nije drugačije određeno, trajanje Ugovora između B2BEE-a i Korisnika Ugovara se na neodređeno vrijeme. Obje ugovorne strane imaju pravo otkazati Ugovor s otkaznim rokom od 30 dana, uz obvezu pisane obavijesti drugoj ugovornoj strani, na način i u obliku predviđenim ovim Općim uvjetima.
Prava intelektualnog vlasništva na Platformu B2BEE
B2BEE je isključivi nositelj svih pripadajućih vlasničkih te autorskih prava na Platformi B2BEE kao autorskom djelu. U smislu zakona kojim se uređuje autorsko pravo, B2BEE ima ekskluzivno pravo intelektualnog vlasništva na licencu za korištenje računalnog programa i izvornog koda Platforme B2BEE, koji omogućava funkcioniranje sustava kao i na sve njegove daljnje izmjene, dopune i prerade.
Korisnik stječe pravo samo na korištenje i ni u kojem slučaju ne postaje nositelj zaštićenih prava iz stavka 1. ovog članka. Opseg prava korištenja od strane Korisnika predmetom je Ugovora o korištenju usluga s B2BEE-om.
Svaka neovlaštena upotreba, kopiranje ili bilo koja druga vrsta zlouporabe Platforme B2BEE kazneno je djelo, kažnjivo po zakonu te kao takva predstavlja i pravnu osnovu za otkaz Ugovora te potraživanje naknade štete, uključivo i izmakle koristi od strane B2BEE-a.
Sigurnost i zaštita podataka
B2BEE se obvezuje obrađivati i zaštititi osobne i poslovne podatke koje mu Korisnik stavlja na raspolaganje sukladno odredbama Opće uredbe o zaštiti podataka te Zakonu o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka. Poduzete su posebne mjere kako bi se osigurali zaštićeni podaci te njihova obrada i eventualno brisanje, kao i da bi se svim dionicima omogućila transparentnost u prikupljanju, obradi i korištenju takvih podataka od strane B2BEE-a. Ovo je poglavlje posebno pokriveno pravnom dokumentacijom na web stranici B2BEE (www.b2bee.net), na zasebnoj podstranici pod nazivom: "Sigurnost i zaštita podataka".
Tehnički uvjeti za uspješnu i ispravnu upotrebu B2BEE Platforme
Svaki Korisnik dužan je ispuniti tehničke i stvarne uvjete potrebne za učinkovitu i sigurnu upotrebu Platforme B2BEE. Osnovni tehnički uvjeti za uporabu su sljedeći:
a. Pristup internetu,
b. Uređaj i računalni program ("hardver" i "softver") koji imaju mogućnost pristupa Internetu i internetskim preglednicima. Korisnik se obvezuje da će u roku od 3 dana od dana potpisivanja Ugovora o pružanju usluga, odnosno prihvaćanja Ponude, imenovati odgovornu kontakt osobu s određenim stručnim znanjem, koje se odnosi na rad na računalu i dobro poznavanje sličnih softverskih rješenja i pristup dokumentaciji koju B2BEE dostavlja za svoja softverska rješenja.
B2BEE nema obvezu pružanja tehničkih i stvarnih uvjeta navedenih u prethodnom stavku i ne preuzima nikakvu odgovornost za njihovo ispunjavanje. Obvezu i odgovornost za ispunjavanje tehničkih i stvarnih uvjeta snosi isključivo Korisnik.
U slučaju da Korisnik ne udovoljava zahtjevima iz drugog stavka ovog članka, B2BEE ne može jamčiti mogućnost ispravnog funkcioniranja Platforme B2BEE.
Usklađenost Platforme B2BEE sa softverom treće strane
Funkcioniranje Platforme B2BEE može uključivati povezivanje i sinkronizaciju s povezanim sustavima. Povezani sustavi nisu pod nadzorom B2BEE i za njihovo ispravno funkcioniranje B2BEE ne preuzima nikakvu odgovornost.
Sve promjene koje proizlaze iz promjena u povezanim sustavima spadaju u domenu odgovornosti proizvođača i/ili pružatelja usluga povezanih sustava. U slučaju da su promjene na povezanim sustavima ili problemi u njihovoj isporuci takvi da veza između povezanih sustava i Platforme B2BEE više ne funkcionira ili nepravilno funkcionira, B2BEE za isto neće snositi nikakvu odgovornost.
Ako je povezivanje i usklađivanje Platforme B2BEE s povezanim sustavima, a koje nisu uključene u povezane usluge Platforme B2BEE, poslovna svrha ili potreba Korisnika, a takav zahtjev uključuje dodatne prilagodbama Platforme B2BEE isti će biti reguliran Dodatkom postojećem Ugovoru o korištenju usluge.
Korisnik je dužan osigurati uvjete za uspješnu sinkronizaciju s povezanim sustavima, optimalne računalne resurse za rad s povezanim sustavima, stalnu i stabilnu vezu s Internetom, po potrebi ažuriranje na najnovije verzije povezanih sustava, najnovije verzije web usluga, statičku IP adresu i druge neophodne uvjete.
Korisnik je dužan obavijestiti B2BEE najmanje dva radna dana, računajući peterodnevni radni tjedan, unaprijed hoće li poduzeti ili planira poduzeti određene radnje koje mogu utjecati na rad povezanih sustava, uključujući ažuriranja, kao i bilo koje druge promjene hardvera i softvera.
Ako Korisnik ne postupi u skladu s odredbama navedenim u stavku 1. ovog članka, B2BEE neće biti odgovoran za bilo kakvu štetu nanesenu Korisniku korištenjem softverskih usluga koje pruža B2BEE.
B2BEE nema pravo niti obvezu mijenjati, provjeravati ili dopunjavati sadržaj u povezanim sustavima na bilo koji način. Činjenica da B2BEE može pružiti neki oblik povezivanja s povezanim sustavima ne znači nužno da jamči, odobrava ili preuzima odgovornost za sigurno i pravilno funkcioniranje Povezanih sustava. B2BEE neće biti odgovoran, izravno ili neizravno, za bilo kakvu štetu, direktnu ili indirektnu, nastalu bilo kakvom uporabom ili vezom sa sadržajem, softverom, proizvodom i / ili uslugom Povezanih sustava.
Za upotrebu Povezanih sustava kao tehnologija trećih strana, Korisnik će možebitno morati potpisati poseban ugovor ili prihvatiti Opće uvjete korištenja s trećima, za koje B2BEE ne odgovara.
Održavanje i korisnička podrška
Korisnik ima pravo održavati Platforme B2BEE, kao i korisničku podršku koju pruža B2BEE, u vezi s korištenjem Platforme B2BEE, koristeći trenutno dostupne kanale podrške. Korisnik ima pravo na tehničku podršku u slučaju da postoji mogući problem u funkcioniranju usluge, kao i pravo na podršku u smislu pružanja dodatnih objašnjenja za svaki drugi aspekt korištenja usluge.
Pravo na korisničku podršku nije uvjetovano određenim rokom.
B2BEE će nastojati pružiti odgovarajuću podršku u razumnom roku od trenutka slanja zahtjeva za podršku od strane Korisnika. Pravila i uvjeti korištenja korisničke podrške navedeni su i dalje objašnjeni na web stranici https://www.b2bee-ebusiness.hr/support/
Isključenje B2BEE od odgovornosti
Korisnici prihvaćaju da će Platformu B2BEE, usluge dostupne putem Platforme B2BEE, kao i srodne sustave koristiti pažnjom dobrog gospodarstvenika i na vlastitu odgovornost. Korisnik pristupa upotrebi Platforme B2BEE kao autorskom djelu, imajući na umu sva njena poznata svojstva i eventualnu mogućnost skrivenih nedostataka.
B2BEE ne snosi odgovornost za bilo kakvu štetu, direktnu ili indirektnu, koja bi mogla nastati kao rezultat upotrebe ili u vezi s uporabom Platforme B2BEE, bilo da je šteta rezultat više sile, nekompatibilnosti Platforme B2BEE sa drugim tehnologijama trećih strana i/ili nedostataka drugih operativnih sustava na raspolaganju Korisniku.
Odgovornost B2BEE za gubitak svrhe, utvrđeno nefunkcioniranje ili nepravilno funkcioniranje Platforme B2BEE ograničena je na jednu mjesečnu pretplatu za korištenje usluga B2BEE Platforme, koja se plaća za mjesec u kojem Platforme B2BEE nije funkcionirala ili nije funkcionirala pravilno.
Obveza iz prethodnog stavka tereti B2BEE ukoliko je kvar u radu Platforme B2BEE bio takav da Korisnik u potpunosti nije mogao koristiti svoje glavne funkcionalnosti.
U tom slučaju Korisnik stječe pravo na povrat najviše do jedne mjesečne pretplate, razmjerno u danima koliko je trajalo otklanjanje nedostatka, koji je uzrokovao nefunkcioniranje Platforme B2BEE.
B2BEE nije odgovoran za bilo kakvu štetu koja bi mogla nastati kao rezultat korištenja ili u vezi s korištenjem odabranih hostiranih usluga, a koje nisu mogle spriječiti, eliminirati ili izbjeći pojavu okolnosti koje su dovele do štete za Korisnika.
B2BEE se obvezuje da će u slučaju postojanja skrivenih nedostataka u radu B2BEE platforme i pružanju odabranih hostiranih usluga, odnosno rada odabranih aplikacija od strane Korisnika, iste ukloniti o vlastitom trošku, najkasnije u roku od 3 radna dana od dana obavijesti o skrivenim nedostacima od strane Korisnika.
B2BEE neće biti odgovoran za štetu nastalu u vezi s prenesenim podacima i sadržajem objavljenim putem odabranih hostiranih usluga ili srodnih sustava, kao i kada je navedeni sadržaj posljedica radnji trećih strana povezanih s neprikladnim ili nezakonitim ponašanjem drugih korisnika i trećih strana. B2BEE nije odgovoran za točnost, cjelovitost i korisnost objavljenog sadržaja putem odabranih hostiranih usluga.
B2BEE nije odgovoran za smanjenje Korisnikove imovine (uobičajena šteta), kao ni za sprečavanje povećanja korisnikove imovine (izmakla korist) koja može biti uzrokovana Korisniku korištenjem B2BEE Platforme i odabranih hostiranih usluga.
B2BEE ne jamči da će odabrane usluge hostiranja raditi neprekidno, bez pogrešaka, virusa ili drugih štetnih komponenti koje proizlaze iz neadekvatne upotrebe usluge od strane Korisnika. B2BEE nije odgovoran za upotrebu odabranih hostiranih usluga i povezanih sustava suprotno zakonskim propisima ili uz pogrešno tumačenje pravnih propisa od strane Korisnika, kao i za neispravnost uređaja i / ili operativnog sustava i drugog softvera, kojima Korisnik koristi odabrani hostirane usluge.
B2BEE nije odgovoran za kašnjenja u ispunjavanju svojih obveza, odnosno prekid rada sistema odabranih hostiranih usluga, koji su uzrokovane višom silom ili su njezina direktna posljedica. Viša sila podrazumijeva sve okolnosti i događaje koji se nisu mogli predvidjeti i na koje B2BEE nije mogao niti može objektivno utjecati.
Korisnik se slaže da neće smatrati B2BEE, kao ni sve osobe angažirane u bilo kojem obliku za B2BEE ili u vezi s tom tvrtkom, odgovorne za bilo kakvu štetu, pravne postupke ili pokrenute postupke koji su izravno ili neizravno povezani s korištenjem Platforme B2BEE.
Bilo koji sadržaj koji se smatra neprikladnim, koji nije u skladu sa svrhom korištenja B2BEE Platforme i / ili nije u skladu s odredbama Općih uvjeta, B2BEE može u bilo kojem trenutku, prema vlastitom nahođenju, ukloniti ili izmijeniti bez najave i objašnjenja te otkazati Korisniku Ugovor o korištenju usluge te opozvati dane vjerodajnice i korisničke račune.
B2BEE nije odgovoran za točnost, cjelovitost i korisnost sadržaja objavljenog na Platformi B2BEE, jer se B2BEE usluge pružaju na temelju podataka za čiju kvalitetu tvrtka ne može jamčiti. U tom smislu, odgovornost za kvalitetu podataka na temelju kojih B2BEE Platforma generira i objavljuje sadržaj u potpunosti preuzima Korisnik.
Sve odredbe o odgovornosti predviđene ovim Općim uvjetima vrijede i za štetu nastalu bilo kakvom pogreškom, brisanjem, prekidom, računalnim virusom, neispravnošću, deliktom, raskidom ili otkazom ugovora, uništenjem ili neovlaštenim pristupom, izmjenom ili zlouporabom podataka, neprikladnim ponašanjem, nemarom ili bilo kojim sličnim postupkom.
B2BEE nije odgovoran za upotrebu B2BEE Platforme i srodnih sustava suprotno zakonskim propisima ili uz pogrešno tumačenje pravnih propisa od strane Korisnika, kao ni za neispravnost uređaja i / ili operativnih sustava i drugog softvera koji koristi B2BEE Platforma.
Okolnosti koje ne ovise o volji ugovornih strana, a koje ni pažljiva strana me bi mogla predvidjeti, izbjeći ili otkloniti, i posljedice takvih okolnosti smatrat će se slučajevima u kojima se strane oslobađaju odgovornosti, ako nastupe nakon davanja izričitog pristanka na Opće uvjete sklapanja Ugovora koji sprečavaju njegovo potpuno ili djelomično izvršavanje (viša sila).
Takvi se slučajevi smatraju prirodnim katastrofama, mjerama nadležnih tijela i drugim nepredviđenim okolnostima. Ugovorna strana koja se pozove na jednu od ovih okolnosti iz prethodnog stavka bez odgode će obavijestiti drugu stranu o njenom nastanku. Teret dokazivanja više sile i njezino trajanje, ukoliko se ne smatraju općepoznatima, a koji sprječavaju izvršenje Ugovora, leži na ugovornoj strani koja tvrdi da su takve okolnosti nastale.
Nezakonite svrhe korištenja B2BEE Platforme
Dodijeljeno pravo na upotrebu Platforme usluge B2BEE može koristiti samo Korisnik koji je prihvatio odredbe Općih uvjeta i Zakona o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka. Izričito mu je zabranjen daljnji prijenos tih prava na treću stranu. Korisniku je onemogućeno i zabranjeno bilo kakvo neovlašteno mijenjanje i umnožavanje B2BEE Platforme.
Korisnik se obvezuje koristiti usluge B2BEE Platforme isključivo u poslovne svrhe i samo za internu uporabu svojih zaposlenika i angažiranih trećih, a radi poboljšanja svog poslovanja. Ugovorne strane obvezuju se da neće koristiti platformu B2BEE protivno zakonskim propisima, kao i u suprotnosti s ciljem, svrhama odredbi Općih uvjeta i njihove zajedničke namjere.
Korisnik se obvezuje da neće sprječavati ili na bilo koji drugi način ometati druge Korisnike, članove B2BEE poslovne mreže, u korištenju usluga platforme B2BEE te da neće koristiti sadržaj B2BEE Platforme i raspolagati njime protivno ugovornim odredbama. Korisnik se obvezuje da neće poduzimati nepristojne ili uvredljive radnje prilikom korištenja B2BEE Platforme, kao i da će poštivati sva autorska prava i druga prava intelektualnog vlasništva B2BEE-a i trećih strana.
Izričito je zabranjeno izlaganje sustava B2BEE Platforme zlonamjernim računalnim programima, odnosno svim ostalim programima koji mogu na bilo koji način naštetiti funkcioniranju B2BEE sustava, kao i poduzimanje bilo kakvih drugih radnji koje bi posljedično onemogućile ili poremetile rad B2BEE sustava i koje neizravno utječu na rad povezanih sustava. Korisnik ne smije stvarati ili koristiti lažni identitet niti davati netočne podatke, kao ni na bilo koji drugi način obmanjivati B2BEE.
Objava, izmjena i valjanost Općih uvjeta
Opći uvjeti objavljeni su na web stranici B2BEE (www.b2bee.net) i stupaju na snagu osmog dana od dana objave na toj web stranici. Opći uvjeti vrijede za Ugovore zaključene s Korisnicima.
Sastavni dio ovih Općih uvjeta su: Dodatak 1 - SLA pravila, Dodatak 2 - Politika prihvatljive uporabe.
Potpisivanjem Ugovora o korištenju usluga, odnosno prihvaćanjem Ponude poslane u elektroničkom obliku, Korisnik potvrđuje da je upoznat s Općim uvjetima i prihvaća ih u cijelosti. B2BEE ove opće uvjete stavlja na raspolaganje Korisniku u pisanom obliku na adresi sjedišta tvrtke, kao i objavljivanjem na web stranici https://www.b2bee.net/uvjeti-i-usluge/.
Kršenje odredbi Općih uvjeta i raskid Ugovora
Svaka strana može otkazati Ugovor o korištenju usluga u bilo kojem trenutku, bez posebnog obrazloženja, u pisanom obliku, uz otkazni rok od 30 dana. Pisana obavijest iz prethodnog stavka znači obavijest preporučenom poštom ili e-poštom.
U slučaju otkaza Ugovora o korištenju usluga, Korisnik je dužan platiti sve dospjela dugovanja, završavajući s danom otkaza Ugovora. U slučaju da Korisnik ne podmiri svoje ugovorne obveze prema B2BEE pravodobno i/ili se ne pridržava bilo koje od ovih odredbi Općih uvjeta, B2BEE ima pravo blokirati upotrebu B2BEE platforme dok Korisnik ne podmiri sve svoje obveze njemu ili otkloni razloge zbog kojih mu je onemogućeno korištenje usluga, na način određen prethodnim stavcima.
Blokiranje usluge B2BEE Platforme znači onemogućavanje upotrebe softverske funkcionalnosti unutar B2BEE platforme i srodnih usluga. U slučaju otkaza Ugovora od strane Korisnika, kada su usluge unaprijed plaćene, Korisnik ima pravo na povrat sredstava uplaćenih za neiskorištene mjesece, pod uvjetom da je završena polovica razdoblja zakupa korištenih usluga.
U tom slučaju Korisnik je dužan platiti razliku između pune cijene i cijene s popustom. Kršenje Ugovora od strane Korisnika suspendira pravo Korisnika na povrat sredstava prema ovom stavku.
Završne odredbe
Ništetnost pojedine odredbe ne povlači za sobom ništetnost ostalih odredbi Općih uvjeta.
U slučaju da je bilo koja odredba ništavna, to neće utjecati na ostale odredbe, a Opći uvjeti ostaju na snazi, dok će ništavna odredba, ako je potrebno, biti zamijenjena drugom odredbom koja najbolje odgovara značenju Općih uvjeta.
U slučaju nemogućnosti rješavanja sporova sporazumno, za sve pravne sporove koji mogu nastati, u vezi s korištenjem B2BEE Platforme i / ili kršenjem odredbi Općih uvjeta bilo koje od ugovornih strana, utvrđuje se nadležnost suda u Zagrebu.
B2BEE zadržava pravo, u skladu sa svojom poslovnom politikom ili izmjenama pozitivnih zakonskih propisa, izmijeniti Opće uvjete i odredbe, kao i promijeniti ponudu svojih usluga, o čemu na uobičajeni način obavještava Korisnike.
Odredbe važećih propisa koji uređuju predmet primjenjuju se na sva pitanja koja nisu izričito uređena Općim uvjetima. Opći uvjeti stupaju na snagu danom objave na web stranici .
SLA pravila
Ovaj SLA dodatno definira odnos B2BEE E Business d.o.o. (dalje B2BEE) s korisnicima hostiranih usluga.
Mjesečno jamstvo dostupnosti (uptime)
B2BEE jamči da će njihove usluge hostinga biti dostupne 99,5% vremena u kalendarskom mjesecu ("Mjesečno jamstvo dostupnosti"), isključujući održavanje i isključene odgovornosti. Korisnik ima pravo zatražiti smanjenje mjesečne naknade za prekid usluge ako B2BEE ne ispuni mjesečno jamstvo dostupnosti, pod uvjetom da B2BEE potvrdi ukupan prekid usluge duži od 0,5% u kalendarskom mjesecu.
“Prekid usluge” definira se kao nemogućnost pristupa hostiranim uslugama koji je uzrokovan neuspjehom mrežne opreme kojom upravlja, posjeduje, iznajmljuje ili koristi B2BEE za pružanje usluge, uključujući kvarove mrežne, poslužiteljske i memorijske infrastrukture, ali isključujući održavanje i isključenja. Mjesečno jamstvo dostupnosti ne uključuje vrijeme potrebno za vraćanje i izradu sigurnosnih kopija podataka, ako je primjenjivo.
Ako je dostupnost manja od 99,5%, osim u slučaju najavljenih i planiranih te nenajavljenih i neplaniranih problema u funkcioniranju angažiranih resursa i najavljenih rokova održavanja, B2BEE će istražiti uzroke i zatražiti pomoć tijekom tih radnji. Ako rezultat pretrage pokaže da je uzrok nedostupnosti pogreška B2BEE-a, B2BEE će odobrit smanjenje naknade za hostirane usluge koje nisu bile dostupne, do visine iznosa mjesečne pretplate, ovisno o tome koliko sati ili dana je nedostatak u radu trajao.
Održavanje
"Održavanje" znači i uključuje:
A. Svako planirano održavanje podatkovnih centara „Cloud“ koje B2BEE koristi za pružanje usluge o kojoj je Korisnik obaviješten najmanje [1] radni dan ranije. B2BEE će putem e-pošte kontaktirati Korisnika, koji je u obvezi osigurati pristup svojoj e-pošti i redovito ju ažurirati;
B. svako održavanje podatkovnog centra koji koristi B2BEE, a koje je neophodno kako bi se izbjegla neposredna prijetnja podatkovnom centru ili usluzi.
Isključenje odgovornosti
Korisnik nema pravo na smanjenje naknade ako je usluga prekinuta zbog sljedećih iznimaka:
A. radnje ili propusti zaposlenika, agenata, predstavnika ili ugovaratelja koji koriste lozinku (lozinke) i korisničke ID-ove koje vam je izdala tvrtka B2BEE za pristup Usluzi;
B. rezultat održavanja;
C. napad zbog onemogućenja usluge, hakiranja ili drugog zlonamjernog događaja usmjeren protiv tvrtke B2BEE LLC ili njihovih korisnika;
D. neuspjeh bilo kojeg hardvera, softvera, mrežne ili internetske infrastrukture koji nije u vlasništvu ili kojim upravlja B2BEE LLC ili njegovi podizvođači;
E. okolnosti na koje B2BEE ne može objektivno utjecati.
Oporavak više lokacija / Disaster recovery
B2BEE ni u kojem slučaju neće biti odgovoran za gubitak podataka koji se čuvaju na Platformi, uključujući, ali ne ograničavajući se na slučajeve uzrokovane kvarom hardvera, osim ako B2BEE zajamči da će se pobrinuti za sigurnosne kopije podataka u skladu sa Ugovorom. U slučajevima više sile, kvarova u podatkovnom centru (požar, poplava, energija, klimatizacija) ili kvarova na sustavu za pohranu, B2BEE nije odgovoran za nedostupnost usluga.
Povećavanje resursa poslužitelja za Korisnika
Povećanje resursa poslužitelja može biti:
A. Kratkoročno: u slučaju planiranih ili neplaniranih utjecaja na infrastrukturu sustava B2BEE, koji po definiciji ne traju duže od 24 sata.
B. Stalno: ako osigurani resursi postanu nedovoljni za optimalno funkcioniranje B2BEE platforme.
U oba slučaja, povećanje resursa poslužitelja može se naplatiti prema cjeniku u skladu s odredbama ugovora koji su sklopili B2BEE i Korisnik, a odnose se na cijenu pružanja usluga Korisniku od strane tvrtke B2BEE.
Politika prihvatljive upotrebe
DODATAK 2 OPĆIM UVJETIMA POSLOVANJA I KORIŠTENJA USLUGA TVRTKE B2BEE E BUSINESS d.o.o.
Ova Politika prihvatljivog korištenja ("Politika") uređuje upotrebu svih proizvoda i usluga (zajedno "Usluge") koje pruža B2BEE E business d.o.o.Zagreb ("B2BEE").
Ova se politika odnosi na sve korisnike B2BEE usluga, uključujući njihove zaposlenike, agente, kooperante i ostale korisnike (u daljnjem tekstu „korisnici“ ili „korisničko osoblje“).
ZAKLJUČIVANJEM SPORAZUMA I KORIŠTENJEM USLUGA POTVRĐUJE SE UPOZNAVANJE S OVOM POLITIKOM I NJIHOVO PRIHVAĆANJE
I. Opće odredbe - zabranjena uporaba. Usluge koje pruža B2BEE smiju se koristiti samo u svrhe dopuštene zakonom. Korisnici ne smiju koristiti B2BEE usluge za nezakonite radnje ili radnje koje su u suprotnosti s relevantnim pozitivnim zakonskim propisima, a posebno javnim poretkom, kako u Republici Hrvatskoj, tako i u drugim zemljama u kojima Korisnici pružaju vlastite usluge.
II. Posebne odredbe - Zabranjena uporaba. Bez ograničavanja opće primjene ovih odredbi i u skladu s općim ograničenjem upotrebe B2BEE usluga, korisnici usluga, imajući u vidu prirodu aktivnosti koja je predmet ugovora, ne smiju koristiti usluge / platformu / prezentaciju u određene svrhe zabranjene ovim Pravilima.
Korisnici usluga ne smiju svojim postupcima poticati, promovirati ili sudjelovati u zlouporabi i nezakonitom ili neodgovornom ponašanju, niti smiju koristiti usluge u vezi s bilo kakvom ometajućom aktivnošću ili zlouporabom.
Sljedeće nezakonite radnje svojstvene su djelatnosti koja je predmet ugovora (takozvano zabranjeno ponašanje):
a. Korištenje usluga za masovno slanje neželjene e-pošte trećim stranama ako nije u skladu s domaćim propisima koji uređuju pitanje neželjenih poruka i neželjenih komercijalnih komunikacija, uključujući masovno slanje USENET konferencija i drugih diskusijskih grupa.
b. Korištenje Internet Relay Chat ("IRC") na mreži tvrtke. To uključuje, ali nije ograničeno na, upotrebu IRC klijenata, poslužiteljskog softvera, botova ili drugih IRC platformi.
c. Izazivanje DoS (Denial of Service) napada na B2BEE resurse ili druge pružatelje usluga informacijskog društva, korisnike B2BEE usluga, korisnike Interneta ili na drugi način pogoršavajući ili oslabljujući kapacitet B2BEE poslužitelja i objekata ili drugih mrežnih kapaciteta ili korisnika Interneta;
d. Pružanje usluga e-pošte, mogućnosti prosljeđivanja poruka, POP računa ili automatskih odgovora bez pristanka B2BEE, osim korisnikova vlastitog računa;
e. Ponovna prodaja pristupa CGI skriptama instaliranim na B2BEE resursima;
f. Potkopavanje ili pomaganje drugima u narušavanju sigurnosti i integriteta bilo kojeg sustava, objekta ili opreme u vlasništvu B2BEE ili davatelja usluga;
g. Neovlašteni pristup računalnim mrežama B2BEE ili bilo koje druge fizičke ili pravne osobe;
h. Pružanje pristupnih kodova od strane ovlaštenih Korisnika osobama koje nisu ovlaštene za primanje i / ili posjedovanje ovih podataka;
i. Krivotvorenje potpisa, druge identifikacijske oznake ili koda bilo koje osobe, lažno predstavljanje ili krađa identiteta bilo koje osobe, obavljanje bilo koje druge radnje u pokušaju zavaravanja ili pokušaja dovođenja u zabludu drugih osoba u vezi s pravim identitetom Korisnika (isključujući upotrebu anonimnih remailers ili Internet nadimaka);
j. Distribucija ili instalacija bilo kakvih virusa, crva, trojanaca ili računalnog koda čija je svrha onemogućavanje usluga, uništavanje podataka, uništavanje ili oštećenje opreme ili ometanje rada usluga;
k. Skeniranje portova ili izvođenje drugih invazivnih postupaka usmjerenih na bilo koji poslužitelj (osim poslužitelja za koji je korisnik ovlašteni administrator sustava);
l. Svako ometanje ili onemogućavanje korištenja Interneta od strane drugih.
Korištenje platforme / prezentacije Korisnika ne smije biti nezakonito ili protivno domaćim propisima. Bez ograničavanja opće primjene ove odredbe, korisnici posebno ne smiju koristiti platformu / prezentaciju za:
a. Počinjenje krivičnih djela protiv računalnih sustava, programa i podataka iz poglavlja 25 Kaznenog zakona Republike Hrvatske
b. Trgovina drogom, ilegalno klađenje i priređivanje igara na sreću, neovlaštena distribucija droge i druge aktivnosti koje su suprotne kogentnim propisima.
c. Prikazivanje sadržaja koji je suprotan moralu, zaštiti djece, koji vrijeđa ljudsko dostojanstvo, ima krajnje uznemirujući ili nasilni sadržaj i potiče na nasilje, koji ima protuprirodni karakter, rasno, etnički ili na drugi način uvredljiv materijal, materijal koji potiče i širi mržnju ili da u suprotnom vrijeđa javni moral i suprotan je javnom poretku.
d. Prikazivanje sadržaja koji prijeti ili ugrožava fizički integritet, daje uznemirujuće ili nasilne izjave ili poruke ili nastoji počiniti djela ili usluge koje su zakonom zabranjene.
e. Za sve aktivnosti koje su suprotne dobroj poslovnoj praksi i komercijalnoj praksi, propisima o zaštiti potrošača i propisima o tržišnom natjecanju.
f. Distribucija, oglašavanje ili promocija softvera ili usluga čija je primarna svrha poticati upotrebu ili pružanje neželjene komercijalne e-pošte ili neželjene pošte;
g. Traženje, prikupljanje, distribucija, oglašavanje ili promocija popisa e-adresa u svrhu poticanja ili olakšavanja slanja neželjene komercijalne e-pošte ili spama;
h. Izvoz softvera koji može imati dvostruku namjenu, posebno softvera za enkripciju, suprotno domaćim propisima i međunarodnim ugovorima o izvozu i uvozu robe s dvostrukom namjenom.
i. Sve aktivnosti koje mogu dovesti do pokretanja postupka od strane regulatora / suda ili bilo kojeg drugog državnog organa protiv B2BEE, izlažući B2BEE bilo kojoj vrsti odgovornosti iz bilo kojeg razloga ili koje mogu negativno utjecati na javni imidž, ugled ili poslovnu reputaciju B2BEE-ja.
Pravila o privatnosti
U skladu sa Zakonom o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka i Općom uredbom o zaštiti podataka - Uredba (EU) 2016/679 - GDPR, obavještavamo korisnike o sljedećim informacijama, u vezi s obradom osobnih podataka od strane B2Bee-ja.
Voditelj obrade vaših podataka je B2BEE E business d.o.o., koje je osnovano i djeluje u skladu s pozitivnim propisima Republike Hrvatske i Općom uredbom o zaštiti podataka.
B2BEE prikuplja i obrađuje vaše podatke na temelju zaključenja i izvršenja Ugovora o korištenju usluga. U druge svrhe koje nisu predviđene odredbama Ugovora, B2BEE će prikupljati i obrađivati podatke samo uz vaš prethodni izričiti te nesumnjivi pristanak, dan u pisanom obliku.
B2BEE prikuplja minimalnu količinu podataka o kupcima u svrhu pružanja kvalitetne usluge. Osobne podatke korisnika prikupljamo prilikom izrade korisničkog računa ispunjavanjem mrežnog obrasca.
B2BEE obrađuje sljedeće kategorije osobnih podataka prikupljenih u mjeri u kojoj to dopušta zakonodavstvo Republike Hrvatske:
• Ime i prezime korisnika
• Adresa tvrtke i / ili korisnika kao fizičke osobe
• Podaci o tvrtki (naziv tvrtke, adresa tvrtke, adresa e-pošte tvrtke, telefonski broj, osobni identifikacijski broj)
• Adresa e-pošte korisnika
• Adresa e-pošte i telefonski broj korisnika u tvrtki
• evidencija o kontaktu s posjetiteljima i korisnici
• Možemo prikupljati podatke o posjetima naših web stranica, uključujući (bez ograničenja) IP adresu, podatke preglednika, vremenske oznake, podatke o lokaciji, blogove i druge komunikacijske podatke i izvore kojima korisnici pristupaju.
Svrha prikupljanja ovih podataka je olakšavanje Korisnicima upotrebu naših sustava. B2BEE nema pristup podacima o kreditnim karticama jer se ove transakcije obavljaju na sigurnim portalima za obradu platnih kartica.
B2BEE ne prikuplja podatke od djece mlađe od 13 godina i B2BEE ne usmjerava svoje web mjesto ili svoje usluge na djecu mlađu od 13 godina.
B2BEE se obvezuje da će štititi potrebu za privatnošću djece i poticati roditelje i skrbnike da igraju aktivnu ulogu u aktivnostima i interesima svoje djece na mreži.
B2BEE koristi prikupljene podatke prvenstveno u svrhu obrade zahtjeva Korisnika i posjetitelja web mjesta, kako slijedi:
• Pristupa korisničkom računu;
• Davanja odgovora na korisničke zahtjeve ili pitanja;
• Radi održavanja kontakta s kupcima i informiranju o razvoju našeg poslovanja. U ovom slučaju korisnici imaju mogućnost otkazati pretplatu s mailing liste na temelju svog pisanog zahtjeva;
• Slanja promotivnih i marketinških materijala, newslettera na e-mail. Korisnici se mogu odjaviti s ove mailing liste na temelju pisanog zahtjeva;
• Upravljanja, procjena i poboljšanje našeg poslovanja;
• Povremene objave općih informacije trećim stranama - na primjer broj posjetitelja web mjesta koji su ispunili internetsku prijavu, no ta objava nikada neće sadržavati podatke koji bi se mogli koristiti za identificiranje pojedinaca koji su ispunili obrazac;
Podatke možemo koristiti i na druge načine za koje dajemo posebne obavijesti o vremenu prikupljanja ili prije njega.
U slučaju sudskih naloga za dostavu podataka o klijentu, B2BEE će učiniti sve što je u njegovoj moći da ovaj nalog prenese na Korisnika kako bi odgovorio na takav zahtjev.
Samo ovlašteni zaposlenici B2BEE imaju pristup osobnim podacima Korisnika. Osobne podatke Korisnika možemo dostaviti sljedećim osobama:
• Javnim tijelima na njihov zahtjev i osobama koje zbog prirode posla koji obavljaju moraju imati pristup takvim podacima;
• Pružateljima pravnih savjeta Voditelju osobnih podataka.
B2BEE će primijeniti odgovarajuće metode za zaštitu privatnosti podataka prikupljenih i unesenih prilikom korištenja B2BEE SaaS usluga. B2BEE će učiniti sve što je u njegovoj moći da zaštiti privatnost podataka kupaca i Korisnika. B2BEE se brine da zaštiti sve podatke koje prikuplja i pohranjuje o korisnicima svojih usluga.
Poduzeli smo odgovarajuće tehničke i organizacijske mjere kako bismo zaštitili osobne podatke korisnika od nenamjerne ili nezakonite obrade osiguravajući:
• Da osobni podaci Korisnika budu zaštićeni od neovlaštenog pristupa ili promjena - pristup mapama osobnih podataka samo s lozinkom.
• Da bi se zaštitila povjerljivost osobnih podataka korisnika, šifriranjem;
• Stvarna povreda ili sumnja da je došlo do povrede sigurnosti podataka prijavljuje se sukladno važećem zakonu Korisniku odmah, a najkasnije u roku od 24 sata, kao i Povjereniku za zaštitu osobnih podataka u zakonski propisanom roku.
• Svi osobni podaci pohranjeni su u bazi podataka koja se nalazi na posebnom poslužitelju za čiji pristup i rukovanje je potrebno posebno odobrenje
• Oprema se nalazi u 3 podatkovna centra u Zagrebu;
• A / B napajanje s zajamčenom dostupnošću od 99,99%, 24 sata + generator
• Redundantan sustav hlađenja
• Redundantan sustav za gašenje požara
• Fizičko osiguranje / video nadzor 24x7, uključujući antiterorističku zaštitu
• Korisničke lozinke pohranjene su u enkriptranom obliku u bazi podataka, što jamči nemogućnost zlouporabe osobnih podataka korisnika, pa čak i od strane zaposlenika Operatora.
Unatoč svim mjerama za zaštitu osobnih podataka, uvijek mogu postojati sigurnosne ranjivosti koje nisu pod nadzorom B2BEE. Odlukom da B2BEE-u povjeri osobne podatke, Korisnik razumije i prihvaća činjenicu da sigurnost, integritet i privatnost njegovih osobnih podataka ne mogu biti 100% zajamčeni.
B2BEE izrađuje sigurnosne kopije podataka najmanje jednom dnevno i čuva ove kopije najviše 5 dana. Te su sigurnosne kopije sistemske prirode i namijenjene su održavanju kontinuiteta usluge i oporavka u slučaju problema s uslugom. Te se sigurnosne kopije nikako ne mogu smatrati kao povijesno arhiviranje podataka.
Svaki Korisnik Platforme ima mogućnost zatražiti brisanje svojih osobnih podataka u bilo kojem trenutku u skladu s Općom uredbom o zaštiti podataka (EU) 2016/679 - GDPR i Zakonom o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka, što podrazumijeva brisanje adresa e-pošte i lozinki na razini baze podataka.
U bilo koje vrijeme iz opravdanih razloga, Operater može izbrisati osobne podatke Korisnika slanjem obavijesti Korisniku u elektroničkom obliku da su njegovi osobni podaci izbrisani iz baze podataka B2BEE.
Osim toga, ako je Korisnik računa dobrovoljno ostavio broj telefona za kontakt i ime i prezime osobe za kontakt, ti će se podaci izbrisati iz baze podataka na zahtjev Korisnika računa. Nakon prekida usluge B2BEE SaaS, svi podaci Korisnika biti će trajno izbrisani nakon 5 dana, osim podataka koje smo dužni čuvati na temelju posebnih zakonskih propisa.
B2BEE ne dijeli nikakve podatke o kupcima s trećim stranama. B2BEE može koristiti podatke kako bi održavao kontakt s Korisnicima i informirao ih o razvoju poslovanja. Ako u bilo kojem trenutku u budućnosti budemo primorani otkriti prikupljene podatke trećoj strani (npr. državnim tijelima ili agencijama), Korisnik će biti obaviješten i suglasan s time. Osobne podatke možemo prenijeti u jurisdikcije koja ne uključuje prebivalište Korisnika, ali to činimo isključivo u svrhe opisane u ovim Pravilima o privatnosti. Kada prenosimo osobne podatke u druge jurisdikcije, činimo to u skladu sa zahtjevima važećeg zakona.
Korisnik može zatražiti pristup, ispravak, brisanje ili ograničenje osobnih podataka koji su nam prethodno dostavljeni. Može se i usprotiviti našoj upotrebi osobnih podataka ili povući svoj pristanak. Uz to, može zatražiti primanje elektroničke kopije svojih osobnih podataka u svrhu prijenosa u drugu tvrtku (prijenos podataka).
U svakom od ovih slučajeva Korisnici mogu poslati e-poštu na office@b2bee.net ako žele ostvariti neko od svojih prava ili ako imaju dodatna pitanja o privatnosti, koja se mogu odnositi na:
• Pristup - Korisnici imaju pravo zatražiti pristup svojim osobnim podacima koje pohranjujemo i saznati detalje o tome koje podatke prikupljamo i u koju svrhu koristimo;
• Ispravak - poduzimanje odgovarajućih mjere kako bi se osiguralo da podaci o Korisnicima budu točni i cjeloviti, za koje Korisnici mogu zatražiti da se ažuriraju ili promijene.
• Brisanje - u nekim slučajevima Korisnici imaju pravo zatražiti brisanje osobnih podataka, na primjer kada više nema početne potrebe za čuvanjem osobnih podataka koji su prikupljeni ili u slučaju kada se povuče dani pristanak. Međutim, to se mora uskladiti s drugim čimbenicima. Na primjer, neće biti moguće ispuniti takav zahtjev, ukoliko zakonske obveze nalažu čuvanje.
• Ograničenja obrade - u nekim slučajevima korisnici imaju pravo zahtijevati da se privremena obustavi korištenje osobnih podataka, na primjer, kada smatraju da su osobni podaci netočni ili kada smatraju da više nije potrebno čuvati to.
• Prijenos podataka - u nekim slučajevima Korisnici imaju pravo zahtijevati prijenos osobnih podataka koji su dostavljeni B2BEE-u. Podaci se mogu pružiti samim Korisnicima ili trećoj strani na zahtjev korisnika.
• Prigovor - Korisnici imaju pravo prigovoriti obradi podataka koja se obavlja po osnovi zakonskog interesa. Ako ne postoji izričita pravna osnova za obradu podataka, zaustavit će se obrada osobnih podataka na temelju žalbe koju je podnio Korisnik. Navedeno može ograničiti pružanje određenih usluga ili pogodnosti.
• Povlačenje pristanka - u određenim slučajevima se može od Korisnika tražiti pristanak za obradu osobnih podataka. U tom slučaju Korisnici imaju pravo povući svoj pristanak u bilo kojem trenutku. NA zahtjev Korisnika će se odgovoriti u skladu s važećim zakonom.
Korisnik je u potpunosti odgovoran za istinitost podataka i njegovih osobnih podataka koje je stavio na raspolaganje B2BEE-u. B2BEE ne snosi nikakvu odgovornost u slučaju gubitka podataka. B2BEE redovito izrađuje sigurnosne kopije (backup) podataka kako bi održao kontinuitet i kvalitetu usluge.
B2BEE može koristiti "kolačiće" za poboljšanje korisničkog iskustva tijekom korištenja softvera (sustava) B2BEE. Kolačići su mali dijelovi podataka koje vaš preglednik pohranjuje lokalno i koji pamte informacije i pomažu vam da se identificirate na web mjestima tijekom kasnijih posjeta.
Kolačići su jedinstveno dodijeljeni računalu i može ih pročitati samo web poslužitelj u domeni koja je izdala kolačić. Kolačići općenito pomažu Korisnicima izvršavajući određene funkcije poput pamćenja je lozinki i osobnih postavki vezanih uz web stranice. Opcija prihvaćanja ili odbijanja kolačića je uključena. Većina web preglednika automatski prihvaća kolačiće. Promjena postavki preglednika je moguća, tako da odbijaju kolačiće.
Alternativno, može se promijeniti postavka preglednika, na način da svaki put kad se ponudi kolačić da se omogući pojedinačno prihvaćanje ili odbijanje kolačića. Odbijanje prihvaćanja kolačića, može omesti rad i negativno utjecati na upotrebu softvera.
Korisnici se mogu obratiti Voditelju obrade podataka u vezi s obradom osobnih podataka slanjem e-pošte na office@b2bee.net.
Korisnici imaju i pravo podnošenja žalbe nadležnom tijelu (Povjereniku za informacije od javnog značaja i zaštitu osobnih podataka - AZOP) na obradu svojih osobnih podataka. Voditelj obrade podataka ima pravo u bilo kojem trenutku promijeniti ovu Politiku privatnosti te o istome pravodobno obavijestiti Korisnike. Svaka promjena postaje valjana nakon objave na web mjestu b2bee.net.
Korisnik se obvezuje povremeno pročitati ovu politiku privatnosti kako bi bio svjestan mogućih promjena.
Ako Korisnik nastavi koristiti B2BEE web mjesto i usluge nakon bilo koje nove verzije Pravila o privatnosti, podrazumijeva se da ju je prihvatio kao valjanu.