U skladu sa odredbama osnivačkog akta tvrtke „B2BEE EBUSINESS j.d.o.o.“, Av. Dubrovnik 15, Zagreb, Hrvatska, OIB 79386025642, Uprava društva donosi sljedeće:
OPĆE UVJETE POSLOVANJA I KORIŠTENJA USLUGA TVRTKE B2BEE EBUSSINES j.d.o.o
Pojam i predmet regulacije Općih uvjeta poslovanja i korištenja
Članak 1.
Opći uvjeti poslovanja i korištenja usluga B2BEE EBUSINESS j.d.o.o. (u daljnjem tekstu: Opći uvjeti) regulira uvjete pod kojima B2BEE EBUSINESS j.d.o.o. Zagreb (u daljnjem tekstu: B2BEE) daje pravo na komercijalnu upotrebu računalnog programa Internet ('oblak') u okviru svoje softverske platforme B2BEE (u daljnjem tekstu: Platforme B2BEE), kao i druga međusobna prava i obveze između B2BEE i Korisnika usluga B2BEE Platforme (u daljnjem tekstu: Korisnik usluge). Na sve međusobne odnose između B2BEE i Korisnika koji nisu posebno uređeni ovim Općim uvjetima primjenjivat će se kogentni propisi Republike Hrvatske.
SADRŽAJ OPĆIH USLOVA:
Članak 2.
B2BEE Platforma - e hardverska i softverska infrastruktura koju održava B2BEE, a koja pruža usluge iznajmljivanja i korištenja internetskih aplikacija prema modelu "softver kao usluga”;
Sotver kao usluga - model distribucije softvera u kojem B2BEE kao davatelj usluga hostira aplikacije za Korisnika usluge i čini ih njima dostupnima, kao i njihovim krajnjim korisnicima, putem Interneta.
Hostirane usluge - podrazumijeva usluge unutar Platforme B2BEE opisane u Specifikaciji hostiranih usluga, koje se mogu komercijalno nazvati paketima usluga, a koji će biti dostupni Korisniku na Internetu, u skladu s ovim Općim uvjetima.
Usluge u oblaku (Cloud Services) - podrazumijevaju hardversku i softversku infrastrukturu za računalo u oblaku Korisnika, softver, podatke i softversku platformu koju B2BEE hostira, kojom upravlja i koju stavlja na raspolaganje Korisniku i/ili njegovim krajnjim korisnicima, putem Interneta.
Korisnik - je pravna osoba (gospodarski subjekt), koji u skladu s i na temelju sklopljenog Ugovora o korištenju usluga te ovih Općih uvjeta koristi odabrane usluge hostiranja Platforme B2BEE u poslovne svrhe.
Korisnički račun - omogućuje kontrolu pristupa podacima i evidenciju o radu Korisnika u aplikaciji. Svaki Korisnik ima svoj korisnički račun putem kojeg pristupa odabranoj hostiranoj usluzi, koja je zaštićena lozinkom.
Registracija Korisnika - predstavlja postupak registracije Korisnika u B2BEE bazi podataka od strane administratora, kao i generiranje korisničkogračuna, s kojim Korisnik pristupa odabranim hostiranim uslugama.
Krajnji korisnik - je bilo koja fizička osoba koja je izravni korisnik Platoforme B2BEE u ime i za račun Korisnika kao pravne osobe, a u skladu s Ugovorom o korištenju usluga smještenih u softveru i odredbama ovih Općih uvjeta. Korisnik je izravno odgovoran za svako djelovanje i / ili nedjelovanje svojih zaposlenika i/ili angažiranih osoba kao krajnjih korisnika.
Povjerljivi podaci o korisniku - podrazumijevaju bilo koje podatke koje je Korisnik (usmeno, pisanim putem ili na bilo koji drugi način) pružio B2BEE tijekom trajanja ugovornih odnosa te prihvata ovih Općih uvjeta, a koji su u trenutku isporuke označeni kao povjerljivi i/ili se smatra da su povjerljivi temeljem zakona.
Korisnički podaci - podrazumijevaju sve podatke, radove i materijale koje je Korisnik dostavio B2BEE-u, a koji služe za obradu i objavljivanje na Platformi B2BEE, koje Korisnik objavljuje i generira na Platformi B2BEE kao rezultat korištenja iznajmljenih hostiranih usluga od strane Korisnika.
Cjenik - je sadržaj na web mjestu B2BEE kojim se reguliraju cijene korištenja usluge odabranih hostiranih usluga važeći u određenom vremenskom periodu. B2BEE zadržava pravo izmjeniti Cjenik svojih usluga, o čemuće na odgovarajućinačin obavijestiti Korisnike.
Usluga Platforme B2BEE - predstavlja skup svih usluga B2BEE koje u smislu članka 5. Općihuvjeta pružaju Korisniku, u skladu s odredbama sklopljenog Ugovora o korištenju usluga i Općihuvjeta, a u vezi s korištenjem Platforme B2BEE.
Korisnička podrška - usluga koja je dostupna svakom Korisniku u vezi s upotrebom i radom Platforme B2BEE za slučaj pitanja ili nejasnoća te rješavanja tehničkih problema u vezi korištenja usluga B2BEE. Pružanje ove usluge od strane B2BEE regulirano je odredbama Ugovora o korištenju usluga i može se posebno naplaćivati.
Održavanje - usluga koja uključuje poboljšanje Platofrme B2BEE, uklanjanje pogrešaka i njezino ažuriranje.
B2BEE poslovna mreža - predstavlja ukupan broj svih Korisnika B2BEE platforme.
Povezani sustavi - su računalni programi, proizvodi i / ili usluge drugih proizvođača, kao i druge web stranice koje su na bilo koji način povezane i usklađene s funkcioniranjem Platforme B2BEE i odabranim hostiranim uslugama.
Svrha Općih uvjeta
Članak 3.
Opći uvjeti su sastavni dio Ugovora o korištenju usluga Platforme B2BEE.
PrihvaćanjemOpćih uvjeta i sklapanjem Ugovora o korištenju usluga te registracijom od strane administratora, Korisnik stječe pravo na korištenje hostiranih usluga Platforme B2BEE te pravo na ugovorenu korisničku podršku.
Odredbe Općih uvjeta primjenjuju se na Korisnika hostiranih usluga Platforme B2BEE i njegovih krajnjih korisnika, osim ukoliko iz konteksta ili prirode poslovnog odnosa nije jasno da se ove odredbe primjenjuju samo na jedan od tih entiteta.
Pojam Platforma B2BEE
Članak 4.
Platforma B2BEE sastoji se od računalnih programa koji obuhvaćaju izražaj računalnog programa u bilo kojem obliku (uključivo i dizajnerski materijal) te predstavljaju autorska djela kao originalne intelektualne tvorevine te intelektualno vlasništvo B2BEE, uključivo i sve njihove obrade i dorade, kojima je cilj olakšati i poboljšati poslovanje gospodarskih subjekata, koje B2BEE proizvodi (razvija) u okviru svog pretežite registrirane djelatnosti, radi njihove komercijalne uporabe na tržištu.
Dodjela prava na korištenje hostiranih usluga Platforme B2BEE
Članak 5.
Usluge Platforme B2BEE sastoje se od:
Članak 6.
Početak korištenja usluga hostirane Platforme B2BEE smatra se:
B2BEE se obvezuje omogućiti korištenje usluge B2BEE platforme iz članka 5. ovih Općih uvjeta odmah nakon aktivacije hostiranih usluga.
Članak 7.
Potpisivanjem Ugovora o korištenju usluga s B2BEE Korisnik prihvaća Opće uvjete te daje suglasnost B2BEE-u da u svrhu ispunjavanja ugovorne obveze smije koristiti i obrađivati poslovne podatke Korisnika isključivo u ugovorenu svrhu, uz strogu tajnost i povjerljivost.
Članak 8.
Korištenje hostiranih usluga Platforme B2BEE i/ili dodatnih usluga započinje prvog dana nakon isporuke pristupnih parametara Korisniku, na način definiran čl. 6 Općih uvjeta.
B2BEE će izdavati račun za pružene usluge, u propisanoj zakonskoj formi i na zakonom propisan način. Iznos računapovećava se za iznos pripadajućeg PDV-a. Korisnik je dužan izvršiti uplatu iznosa na računu do datuma dospijeća navedenog na računu. B2BEE pridržava pravo jednostrano izmijeniti Cjenik usluga, te o tome na odgovarajućinačin pravovremeno obavijestiti Korisnika. B2BEE je dužan obavijestiti Korisnika o promjenama cijene pisanim putem, najmanje 30 dana prije stupanja na snagu uvjeta iz novog Cjenika usluga.
U potonjem slučaju, u daljnjem roku od 8 dana od dana primitka obavijesti o promjeni Cjenika usluga, Korisnik ima pravo otkazati Ugovor o pružanju usluga slanjem pisane obavijesti B2BEE-u. Ugovor se smatra otkazanim u daljnjem roku od 30 dana od dana primitka pisane obavijesti Korisnika. Tijekom razdoblja otkaznog roka, B2BEE je obvezan pružati usluge u skladu s ugovornim odredbama te Općim uvjetima, a Korisnik je dužan platiti korištenje usluge u skladu s Cjenikom na snazi u trenutku obavijesti o otkazu.
Članak 9.
B2BEE Korisniku jamči funkcionalnu upotrebljivost hostiranih usluga, kao i da na njima ne postoje tereti ili prava trećih.
Članak 10.
B2BEE se obvezuje pružiti Korisniku sve potrebne informacije i upute za pravilno korištenje hostiranih usluga.
Članak 11.
Ako ugovornim odredbama nije drugačije određeno:
- korisnik je dužan izvršiti uplatu za svako obračunsko razdoblje korištenja usluge koja je predmet ugovornog odnosa, najkasnije do 5. u mjesecu za tekući mjesec. B2BEE može, po isteku obračunskog razdoblja, izdati posebni računKorisniku koji se sastoji od naknade za dodatne resurse i dodatne usluge izvršene tijekom obračunskog razdoblja.
Ako Korisnik pravovremeno ne podmiri naknadu za izvršenu uslugu iz stavka 1. ovog članka,B2BEE ima pravo privremeno obustaviti daljnje pružanje usluge. Ako Korisnik u cijelosti ne podmiri svoje obveze u roku od 30 dana od dana isteka valute za plaćanje, B2BEE može trajno obustaviti pružanje usluga Korisniku te otkazati Ugovor o korištenju usluga.
B2BEE zadržava pravo obračunati zakonske zatezne kamate na dospjele, a neplaćeneračuneKorisnika, sukladno odredbama Zakona o obveznim odnosima.
Probno razdoblje korištenja usluge Platforme B2BEE
Članak 12.
Ukoliko je do kašnjenja u aktivaciji i konfiguraciji iznajmljene usluge došlo zbog neispunjavanja obveza Korisnika, B2BEE može započeti s naplatom mjesečne naknade u roku od 8 dana od datuma isteka aktivacije i konfiguracije navedenih u Ponudi.
Članak 13.
Korisnik prihvatom Općih uvjeta daje suglasnost da njegov logotip i / ili zaštitni znak B2BEE može koristiti isključivo u svrhu promocije suradnje između ugovornih strana, na relevantnim društvenim mrežama i na službenim web stranicama B2BEE-ja. Objava logotipa i zaštitnog znaka na web stranici Korisnika bit će prikazana u odjeljku "reference".
Članak 14.
Korisnik se obvezuje koristiti Platformu B2BEE, u okviru obuhvaćenih usluga, na ugovoreni načini u skladu s Općim uvjetima.
Korisnik se posebno obvezuje suzdržati se od:
- uklanjanja ili izmjena obavijesti o pravima intelektualnog vlasništva sadržanih na Platformi B2BEE,
- poduzimanja bilo kojih drugih radnji koja mogu dovesti do zablude međutrećim stranama oko nositelja prava intelektualnog vlasništva na Platformi B2BEE,
- poduzimanja bilo kojih intervencija usmjerenih na dekonstrukciju aplikacija, radi otkrivanja tehnoloških principa temeljitom analizom njihove konstrukcije, funkcije i načina rada ("obrnuti inženjering"), a čije je poduzimanje u suprotnosti s pozitivnim kogentnim propisima u Republici Hrvatskoj,
-neovlašćenog umnožavanja,
- isključivanja ili otkazivanja usluga koje su ključne za pravilno funkcioniranje Platforme B2BEE.
Korisnik je odgovoran za neovlaštenu instalaciju, umnožavanje, upotrebu, pristup ili distribuciju svih usluga čija je upotreba omogućena putem Platforme B2BEE.
Članak 15.
Ako samim Ugovorom o korištenju usluga nije drugačije određeno, trajanje Ugovora izmeđuB2BEE-a i Korisnika Ugovara se na neodređeno vrijeme. Obje ugovorne strane imaju pravo otkazati Ugovor s otkaznim rokom od 30 dana, uz obvezu pisane obavijesti drugoj ugovornoj strani, na način i u obliku predviđenim ovim Općim uvjetima.
Prava intelektualnog vlasništva na Platformu B2BEE
Članak 16.
B2BEE je isključivi nositelj svih pripadajućihvlasničkih te autorskih prava na Platformi B2BEE kao autorskom djelu. U smislu zakona kojim se uređuje autorsko pravo, B2BEE ima ekskluzivno pravo intelektualnog vlasništva na licencu za korištenje računalnog programa i izvornog koda Platforme B2BEE, koji omogućava funkcioniranje sustava kao i na sve njegove daljnje izmjene, dopune i prerade.
Korisnik stječe pravo samo na korištenje i ni u kojem slučaju ne postaje nositelj zaštićenih prava iz stavka 1. ovog članka. Opseg prava korištenja od strane Korisnika predmetom je Ugovora o korištenju usluga s B2BEE-om.
Članak 17.
Svaka neovlaštena upotreba, kopiranje ili bilo koja druga vrsta zlouporabe Platforme B2BEE kazneno je djelo, kažnjivo po zakonu te kao takva predstavlja i pravnu osnovu za otkaz Ugovora te potraživanje naknade štete, uključivo i izmakle koristi od strane B2BEE-a.
Sigurnost i zaštita podataka
Članak 18.
B2BEE se obvezuje obrađivati i zaštititi osobne i poslovne podatke koje mu Korisnik stavlja na raspolaganje sukladno odredbama Opće uredbe o zaštiti podataka te Zakonu o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka. Poduzete su posebne mjere kako bi se osigurali zaštićeni podaci te njihova obrada i eventualno brisanje, kao i da bi se svim dionicima omogućila transparentnost u prikupljanju, obradi i korištenju takvih podataka od strane B2BEE-a. Ovo je poglavlje posebno pokriveno pravnom dokumentacijom na web stranici B2BEE (www.b2bee.net), na zasebnoj podstranici pod nazivom: "Sigurnost i zaštita podataka".
Tehnički uvjeti za uspješnu i ispravnu upotrebu B2BEE Platforme
Članak 19.
Svaki Korisnik dužan je ispuniti tehničke i stvarne uvjete potrebne za učinkovitu i sigurnu upotrebu Platforme B2BEE. Osnovni tehnički uvjeti za uporabu su sljedeći:
B2BEE nema obvezu pružanja tehničkih i stvarnih uvjeta navedenih u prethodnom stavku i ne preuzima nikakvu odgovornost za njihovo ispunjavanje. Obvezu i odgovornost za ispunjavanje tehničkih i stvarnih uvjeta snosi isključivo Korisnik.
U slučaju da Korisnik ne udovoljava zahtjevima iz drugog stavka ovog članka, B2BEE ne može jamčitimogućnost ispravnog funkcioniranja Platforme B2BEE.
Usklađenost Platforme B2BEE sa softverom treće strane
Članak 20.
Funkcioniranje Platforme B2BEE može uključivati povezivanje i sinkronizaciju s povezanim sustavima. Povezani sustavi nisu pod nadzorom B2BEE i za njihovo ispravno funkcioniranje B2BEE ne preuzima nikakvu odgovornost.
Članak 21.
Sve promjene koje proizlaze iz promjena u povezanim sustavima spadaju u domenu odgovornosti proizvođača i/ili pružatelja usluga povezanih sustava. U slučaju da su promjene na povezanim sustavima ili problemi u njihovoj isporuci takvi da veza između povezanih sustava i Platforme B2BEE više ne funkcionira ili nepravilno funkcionira, B2BEE za isto neće snositi nikakvu odgovornost.
Članak 22.
Ako je povezivanje i usklađivanje Platforme B2BEE s povezanim sustavima, a koje nisu uključeneu povezane usluge Platforme B2BEE, poslovna svrha ili potreba Korisnika, a takav zahtjev uključuje dodatne prilagodbama Platforme B2BEE isti će biti reguliran Dodatkom postojećemUgovoru o korištenju usluge.
Članak 23.
Korisnik je dužan osigurati uvjete za uspješnu sinkronizaciju s povezanim sustavima, optimalne računalne resurse za rad s povezanim sustavima, stalnu i stabilnu vezu s Internetom, po potrebi ažuriranje na najnovije verzije povezanih sustava, najnovije verzije web usluga, statičku IP adresu i druge neophodne uvjete.
Članak 24.
Korisnik je dužan obavijestiti B2BEE najmanje dva radna dana, računajući peterodnevni radni tjedan, unaprijed hoće li poduzeti ili planira poduzeti određene radnje koje mogu utjecati na rad povezanih sustava, uključujući ažuriranja, kao i bilo koje druge promjene hardvera i softvera.
Ako Korisnik ne postupi u skladu s odredbama navedenim u stavku 1. ovog članka, B2BEE nećebiti odgovoran za bilo kakvu štetu nanesenu Korisniku korištenjem softverskih usluga koje pruža B2BEE.
Članak 25.
B2BEE nema pravo niti obvezu mijenjati, provjeravati ili dopunjavati sadržaj u povezanim sustavima na bilo koji način.Činjenica da B2BEE može pružiti neki oblik povezivanja s povezanim sustavima ne znači nužno da jamči, odobrava ili preuzima odgovornost za sigurno i pravilno funkcioniranje Povezanih sustava. B2BEE neće biti odgovoran, izravno ili neizravno, za bilo kakvu štetu, direktnu ili indirektnu, nastalu bilo kakvom uporabom ili vezom sa sadržajem, softverom, proizvodom i / ili uslugom Povezanih sustava.
Članak 26.
Za upotrebu Povezanih sustava kao tehnologija trećih strana, Korisnik će možebitno morati potpisati poseban ugovor ili prihvatiti Opće uvjete korištenja s trećima, za koje B2BEE ne odgovara.
Održavanje i korisnička podrška
Članak 27.
Korisnik ima pravo održavati Platforme B2BEE, kao i korisničku podršku koju pruža B2BEE, u vezi s korištenjem Platforme B2BEE, koristeći trenutno dostupne kanale podrške. Korisnik ima pravo na tehničku podršku u slučaju da postoji mogući problem u funkcioniranju usluge, kao i pravo na podršku u smislu pružanja dodatnih objašnjenja za svaki drugi aspekt korištenja usluge.
Pravo na korisničku podršku nije uvjetovano određenim rokom.
B2BEE će nastojati pružiti odgovarajuću podršku u razumnom roku od trenutka slanja zahtjeva za podršku od strane Korisnika. Pravila i uvjeti korištenja korisničke podrške navedeni su i dalje objašnjeni na web stranici https://www.b2bee-ebusiness.hr/support/
Isključenje B2BEE od odgovornosti
Članak 28.
Korisnici prihvaćaju da će Platformu B2BEE, usluge dostupne putem Platforme B2BEE, kao i srodne sustave koristiti pažnjom dobrog gospodarstvenika i na vlastitu odgovornost.
Korisnik pristupa upotrebi Platforme B2BEE kao autorskom djelu, imajući na umu sva njena poznata svojstva i eventualnu mogućnost skrivenih nedostataka.
Članak 29.
B2BEE ne snosi odgovornost za bilo kakvu štetu, direktnu ili indirektnu, koja bi mogla nastati kao rezultat upotrebe ili u vezi s uporabom Platforme B2BEE, bilo da je šteta rezultat više sile, nekompatibilnosti Platforme B2BEE sa drugim tehnologijama trećih strana i/ili nedostataka drugih operativnih sustava na raspolaganju Korisniku.
Članak 30.
Odgovornost B2BEE za gubitak svrhe, utvrđeno nefunkcioniranje ili nepravilno funkcioniranje Platforme B2BEE ograničena je na jednu mjesečnu pretplatu za korištenje usluga B2BEE Platforme, koja se plaća za mjesec u kojem Platforme B2BEE nije funkcionirala ili nije funkcionirala pravilno.
Obveza iz prethodnog stavka tereti B2BEE ukoliko je kvar u radu Platforme B2BEE bio takav da Korisnik u potpunosti nije mogao koristiti svoje glavne funkcionalnosti.
U tom slučaju Korisnik stječe pravo na povrat najviše do jedne mjesečne pretplate, razmjerno u danima koliko je trajalo otklanjanje nedostatka, koji je uzrokovao nefunkcioniranje Platforme B2BEE.
Članak 31.
B2BEE nije odgovoran za bilo kakvu štetu koja bi mogla nastati kao rezultat korištenja ili u vezi s korištenjem odabranih hostiranih usluga, a koje nisu mogle spriječiti, eliminirati ili izbjeći pojavu okolnosti koje su dovele do štete za Korisnika.
B2BEE se obvezuje da će u slučaju postojanja skrivenih nedostataka u radu B2BEE platforme i pružanju odabranih hostiranih usluga, odnosno rada odabranih aplikacija od strane Korisnika, iste ukloniti o vlastitom trošku, najkasnije u roku od 3 radna dana od dana obavijesti o skrivenim nedostacima od strane Korisnika.
B2BEE neće biti odgovoran za štetu nastalu u vezi s prenesenim podacima i sadržajem objavljenim putem odabranih hostiranih usluga ili srodnih sustava, kao i kada je navedeni sadržaj posljedica radnji trećih strana povezanih s neprikladnim ili nezakonitim ponašanjem drugih korisnika i trećih strana. B2BEE nije odgovoran za točnost, cjelovitost i korisnost objavljenog sadržaja putem odabranih hostiranih usluga.
B2BEE nije odgovoran za smanjenje Korisnikove imovine (uobičajena šteta), kao ni za sprečavanjepovećanja korisnikove imovine (izmakla korist) koja može biti uzrokovana Korisniku korištenjem B2BEE Platforme i odabranih hostiranih usluga.
B2BEE ne jamči da će odabrane usluge hostiranja raditi neprekidno, bez pogrešaka, virusa ili drugih štetnih komponenti koje proizlaze iz neadekvatne upotrebe usluge od strane Korisnika.
B2BEE nije odgovoran za upotrebu odabranih hostiranih usluga i povezanih sustava suprotno zakonskim propisima ili uz pogrešno tumačenje pravnih propisa od strane Korisnika, kao i za neispravnost uređaja i / ili operativnog sustava i drugog softvera, kojima Korisnik koristi odabrani hostirane usluge.
B2BEE nije odgovoran za kašnjenja u ispunjavanju svojih obveza, odnosno prekid rada sistema odabranih hostiranih usluga, koji su uzrokovane višom silom ili su njezina direktna posljedica. Viša sila podrazumijeva sve okolnosti i događaje koji se nisu mogli predvidjeti i na koje B2BEE nije mogao niti može objektivno utjecati.
Članak 32.
Korisnik se slaže da neće smatrati B2BEE, kao ni sve osobe angažirane u bilo kojem obliku za B2BEE ili u vezi s tom tvrtkom, odgovorne za bilo kakvu štetu, pravne postupke ili pokrenute postupke koji su izravno ili neizravno povezani s korištenjem Platforme B2BEE.
Članak 33.
Bilo koji sadržaj koji se smatra neprikladnim, koji nije u skladu sa svrhom korištenja B2BEE Platforme i / ili nije u skladu s odredbama Općih uvjeta, B2BEE može u bilo kojem trenutku, prema vlastitom nahođenju, ukloniti ili izmijeniti bez najave i objašnjenja te otkazati Korisniku Ugovor o korištenju usluge te opozvati dane vjerodajnice i korisničkeračune.
Članak 34.
B2BEE nije odgovoran za točnost, cjelovitost i korisnost sadržaja objavljenog na Platformi B2BEE, jer se B2BEE usluge pružaju na temelju podataka za čiju kvalitetu tvrtka ne može jamčiti. U tom smislu, odgovornost za kvalitetu podataka na temelju kojih B2BEE Platforma generira i objavljuje sadržaj u potpunosti preuzima Korisnik.
Sve odredbe o odgovornosti predviđene ovim Općim uvjetima vrijede i za štetu nastalu bilo kakvom pogreškom, brisanjem, prekidom, računalnim virusom, neispravnošću, deliktom, raskidom ili otkazom ugovora, uništenjem ili neovlaštenim pristupom, izmjenom ili zlouporabom podataka, neprikladnim ponašanjem, nemarom ili bilo kojim sličnim postupkom.
Članak 35.
B2BEE nije odgovoran za upotrebu B2BEE Platforme i srodnih sustava suprotno zakonskim propisima ili uz pogrešno tumačenje pravnih propisa od strane Korisnika, kao ni za neispravnost uređaja i / ili operativnih sustava i drugog softvera koji koristi B2BEE Platforma.
Članak 36.
Okolnosti koje ne ovise o volji ugovornih strana, a koje ni pažljiva strana me bi mogla predvidjeti, izbjeći ili otkloniti, i posljedice takvih okolnosti smatrat će se slučajevima u kojima se strane oslobađaju odgovornosti, ako nastupe nakon davanja izričitog pristanka na Opće uvjete sklapanja Ugovora koji sprečavaju njegovo potpuno ili djelomično izvršavanje (viša sila).
Takvi se slučajevi smatraju prirodnim katastrofama, mjerama nadležnih tijela i drugim nepredviđenim okolnostima. Ugovorna strana koja se pozove na jednu od ovih okolnosti iz prethodnog stavka bez odgode će obavijestiti drugu stranu o njenom nastanku. Teret dokazivanja više sile i njezino trajanje, ukoliko se ne smatraju općepoznatima, a koji sprječavaju izvršenje Ugovora, leži na ugovornoj strani koja tvrdi da su takve okolnosti nastale.
Nezakonite svrhe korištenja B2BEE Platforme
Članak 37.
Dodijeljeno pravo na upotrebu Platforme usluge B2BEE može koristiti samo Korisnik koji je prihvatio odredbe Općih uvjeta i Zakona o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka. Izričito mu je zabranjen daljnji prijenos tih prava na treću stranu. Korisniku je onemogućeno i zabranjeno bilo kakvo neovlašteno mijenjanje i umnožavanje B2BEE Platforme.
Korisnik se obvezuje koristiti usluge B2BEE Platforme isključivo u poslovne svrhe i samo za internu uporabu svojih zaposlenika i angažiranih trećih, a radi poboljšanja svog poslovanja. Ugovorne strane obvezuju se da neće koristiti platformu B2BEE protivno zakonskim propisima, kao i u suprotnosti s ciljem, svrhama odredbi Općih uvjeta i njihove zajedničke namjere.
Korisnik se obvezuje da neće sprječavati ili na bilo koji drugi način ometati druge Korisnike, članove B2BEE poslovne mreže, u korištenju usluga platforme B2BEE te da neće koristiti sadržaj B2BEE Platforme i raspolagati njime protivno ugovornim odredbama. Korisnik se obvezuje da neće poduzimati nepristojne ili uvredljive radnje prilikom korištenja B2BEE Platforme, kao i da ćepoštivati sva autorska prava i druga prava intelektualnog vlasništva B2BEE-a i trećih strana.
Članak 38.
Izričito je zabranjeno izlaganje sustava B2BEE Platforme zlonamjernim računalnim programima, odnosno svim ostalim programima koji mogu na bilo koji način naštetiti funkcioniranju B2BEE sustava, kao i poduzimanje bilo kakvih drugih radnji koje bi posljedičnoonemogućile ili poremetile rad B2BEE sustava i koje neizravno utječu na rad povezanih sustava. Korisnik ne smije stvarati ili koristiti lažni identitet niti davati netočne podatke, kao ni na bilo koji drugi način obmanjivati B2BEE.
Objava, izmjena i valjanost Općih uvjeta
Članak 39.
Opći uvjeti objavljeni su na web stranici B2BEE (www.b2bee.net) i stupaju na snagu osmog dana od dana objave na toj web stranici.
Opći uvjeti vrijede za Ugovore zaključene s Korisnicima.
Sastavni dio ovih Općih uvjeta su:
Dodatak 1. – SLA Pravila,
Dodatak 2. – Politika prihvatljive upotrebe.
Potpisivanjem Ugovora o korištenju usluga, odnosno prihvaćanjem Ponude poslane u elektroničkom obliku, Korisnik potvrđuje da je upoznat s Općim uvjetima i prihvaća ih u cijelosti.
B2BEE ove opće uvjete stavlja na raspolaganje Korisniku u pisanom obliku na adresi sjedišta tvrtke, kao i objavljivanjem na web stranici https://www.b2bee-ebusiness.hr/uvjeti-i-usluge/.
Kršenje odredbi Općih uvjeta i raskid Ugovora
Članak 40.
Svaka strana može otkazati Ugovor o korištenju usluga u bilo kojem trenutku, bez posebnog obrazloženja, u pisanom obliku, uz otkazni rok od 30 dana.
Pisana obavijest iz prethodnog stavka znači obavijest preporučenom poštom ili e-poštom.
U slučaju otkaza Ugovora o korištenju usluga, Korisnik je dužan platiti sve dospjela dugovanja, završavajući s danom otkaza Ugovora.
U slučaju da Korisnik ne podmiri svoje ugovorne obveze prema B2BEE pravodobno i/ili se ne pridržava bilo koje od ovih odredbi Općih uvjeta, B2BEE ima pravo blokirati upotrebu B2BEE platforme dok Korisnik ne podmiri sve svoje obveze njemu ili otkloni razloge zbog kojih mu je onemogućeno korištenje usluga, na načinodređen prethodnim stavcima.
Blokiranje usluge B2BEE Platforme značionemogućavanje upotrebe softverske funkcionalnosti unutar B2BEE platforme i srodnih usluga. U slučaju otkaza Ugovora od strane Korisnika, kada su usluge unaprijed plaćene, Korisnik ima pravo na povrat sredstava uplaćenih za neiskorištene mjesece, pod uvjetom da je završena polovica razdoblja zakupa korištenih usluga.
U tom slučaju Korisnik je dužan platiti razliku između pune cijene i cijene s popustom. Kršenje Ugovora od strane Korisnika suspendira pravo Korisnika na povrat sredstava prema ovom stavku.
Završne odredbe
Članak 41.
Ništetnost pojedine odredbe ne povlači za sobom ništetnost ostalih odredbi Općih uvjeta.
U slučaju da je bilo koja odredba ništavna, to neće utjecati na ostale odredbe, a Opći uvjeti ostaju na snazi, dok će ništavna odredba, ako je potrebno, biti zamijenjena drugom odredbom koja najbolje odgovara značenjuOpćih uvjeta.
Članak 42.
U slučaju nemogućnosti rješavanja sporova sporazumno, za sve pravne sporove koji mogu nastati, u vezi s korištenjem B2BEE Platforme i / ili kršenjem odredbi Općih uvjeta bilo koje od ugovornih strana, utvrđuje se nadležnost suda u Zagrebu.
Članak 43.
B2BEE zadržava pravo, u skladu sa svojom poslovnom politikom ili izmjenama pozitivnih zakonskih propisa, izmijeniti Opće uvjete i odredbe, kao i promijeniti ponudu svojih usluga, o čemuna uobičajeninačin obavještava Korisnike.
Odredbe važećih propisa koji uređuju predmet primjenjuju se na sva pitanja koja nisu izričitouređena Općim uvjetima.
Opći uvjeti stupaju na snagu danom objave na web stranici https://www.b2bee-ebusiness.hr/uvjeti-i-usluge/.
Ovaj SLA dodatno definira odnos B2BEE E Business j.d.o.o. (dalje B2BEE) s korisnicima hostiranih usluga.
B2BEE jamči da će njihove usluge hostinga biti dostupne 99,5% vremena u kalendarskom mjesecu ("Mjesečno jamstvo dostupnosti"), isključujući održavanje i isključene odgovornosti. Korisnik ima pravo zatražiti smanjenje mjesečne naknade za prekid usluge ako B2BEE ne ispuni mjesečno jamstvo dostupnosti, pod uvjetom da B2BEE potvrdi ukupan prekid usluge duži od 0,5% u kalendarskom mjesecu.
“Prekid usluge” definira se kao nemogućnost pristupa hostiranim uslugama koji je uzrokovan neuspjehom mrežne opreme kojom upravlja, posjeduje, iznajmljuje ili koristi B2BEE za pružanje usluge, uključujući kvarove mrežne, poslužiteljske i memorijske infrastrukture, ali isključujućiodržavanje i isključenja.Mjesečno jamstvo dostupnosti ne uključuje vrijeme potrebno za vraćanjei izradu sigurnosnih kopija podataka, ako je primjenjivo.
Ako je dostupnost manja od 99,5%, osim u slučaju najavljenih i planiranih te nenajavljenih i neplaniranih problema u funkcioniranju angažiranih resursa i najavljenih rokova održavanja, B2BEE će istražiti uzroke i zatražiti pomoć tijekom tih radnji. Ako rezultat pretrage pokaže da je uzrok nedostupnosti pogreška B2BEE-a, B2BEE će odobrit smanjenje naknade za hostirane usluge koje nisu bile dostupne, do visine iznosa mjesečne pretplate, ovisno o tome koliko sati ili dana je nedostatak u radu trajao.
„Održavanje“ znači i uključuje:
Korisnik nema pravo na smanjenje naknade ako je usluga prekinuta zbog sljedećih iznimaka:
B2BEE ni u kojem slučajuneće biti odgovoran za gubitak podataka koji se čuvaju na Platformi, uključujući, ali ne ograničavajući se na slučajeve uzrokovane kvarom hardvera, osim ako B2BEE zajamči da će se pobrinuti za sigurnosne kopije podataka u skladu sa Ugovorom.
U slučajevima više sile, kvarova u podatkovnom centru (požar, poplava, energija, klimatizacija) ili kvarova na sustavu za pohranu, B2BEE nije odgovoran za nedostupnost usluga.
Povećanje resursa poslužitelja može biti:
U oba slučaja, povećanje resursa poslužitelja može se naplatiti prema cjeniku u skladu s odredbama ugovora koji su sklopili B2BEE i Korisnik, a odnose se na cijenu pružanja usluga Korisniku od strane tvrtke B2BEE.
Ova Politika prihvatljivog korištenja ("Politika") uređuje upotrebu svih proizvoda i usluga (zajedno "Usluge") koje pruža B2BEE E business j.d.o.o.Zagreb ("B2BEE").
Ova se politika odnosi na sve korisnike B2BEE usluga, uključujući njihove zaposlenike, agente, kooperante i ostale korisnike (u daljnjem tekstu „korisnici“ ili „korisničko osoblje“).
ZAKLJUČIVANJEM SPORAZUMA I KORIŠTENJEM USLUGA POTVRĐUJE SE UPOZNAVANJE S OVOM POLITIKOM I NJIHOVO PRIHVAĆANJE
Korisnici usluga ne smiju svojim postupcima poticati, promovirati ili sudjelovati u zlouporabi i nezakonitom ili neodgovornom ponašanju, niti smiju koristiti usluge u vezi s bilo kakvom ometajućomaktivnošću ili zlouporabom.
Sljedeće nezakonite radnje svojstvene su djelatnosti koja je predmet ugovora (takozvano zabranjeno ponašanje):
Korištenje platforme / prezentacije Korisnika ne smije biti nezakonito ili protivno domaćimpropisima. Bez ograničavanjaopće primjene ove odredbe, korisnici posebno ne smiju koristiti platformu / prezentaciju za:
Čekamo da nas kontaktirate. Možete nam pisati na:
sales@b2bee.netIli jednostavno ispunite obrazac s desne strane kako bismo vas mogli kontaktirati.
Pozdrav!
Molimo Vas da unesete neke osnovne podatke kako bismo Vas mogli kontaktirati.
Napominjemo da će se vaši podaci koristiti isključivo u svrhu razmjene podataka koje se odnose na zakup naših servisa i usluga i neće se dijeliti s trećim stranama i / ili pojedincima.
Vaši su zahtjevi naš prioritet. Naša podrška i naša baza znanja su vam uvijek na raspolaganju.
support@b2bee.netS ponosom ističemo da je B2Bee finalist Fonda za inovacijske aktivnosti 2020. godine s projektom B2Bee Onboarding Assistant.
media@b2bee.netImate li pitanja o našim servisima i uslugama? Slobodno nam pišite i detaljno objasnite što vas zanima.
sales@b2bee.net