Stupanj ozbiljnosti
Vrijeme prvog odziva - Dostupnost - Komunikacijski kanali (ciljevi)
Stupanj ozbiljnosti
Basic
Standard
Premium
Kritičan poslovni utjecaj - Kritična situacija u produkciji koja snažno utječe na
vaše korištenje usluge.
Situacija zaustavlja vaše poslovanje, a nema proceduralnih zaobilaznih rješenja.
- Usluga nije dostupna
- Podaci su oštećeni ili izgubljeni i moraju se vratiti iz sigurnosne kopije
- Kritična funkcija nije dostupna
- Problemi Težine 1 zahtijevaju od Korisnika da ima na raspolaganju namjenske resurse za
kontinuirani rad na rješavanju problema sa B2Bee i Partnerima
Vrijeme prvog odziva 1h, dostupnost od
8-22:00,
chat / ticket / email
Vrijeme prvog odziva 1h, dostupnost od
8-24:00,
chat / ticket / email
Vrijeme prvog odziva 1h, dostupnost od
8-24:00, telefon /
chat / ticket / email
Značajan poslovni utjecaj - Glavna funkcionalnost je ugrožena ili dolazi do
značajnog smanjenja performansi.
Situacija ima velik utjecaj na dijelove vašeg poslovanja i nema razumnog zaobilaznog rješenja.
- Usluga je operativna, ali vrlo degradiranih performansi do razine koja ima veliki utjecaj na
upotrebu
- Važne funkcionalnosti SaaS usluga nisu dostupne bez prihvatljivog zaobilaznog rješenja; međutim,
operacije se mogu nastaviti na ograničen način
Vrijeme prvog odziva 4h, dostupnost od
8-18:00 r.d.,
chat / ticket / email
Vrijeme prvog odziva 2h, dostupnost od
8-20:00 r.d.,
chat / ticket / email
Vrijeme prvog odziva 1h, dostupnost od
8-22:00 r.d., telefon* /
chat / ticket / email
Manji utjecaj na poslovanje - Postoji djelomičan, nekritičan gubitak upotrebe
usluge sa srednjim do malim utjecajem na vaše poslovanje,
ali vaše poslovanje još uvijek funkcionira. Dostupno je kratkoročno rješenje, ali nije skalabilno.
Vrijeme prvog odziva 24h, dostupnost od
9-17:00 r.d., ticket / email
Vrijeme prvog odziva 8h, dostupnost od
8-17:00 r.d.,
chat / ticket / email
Vrijeme prvog odziva 4h, dostupnost od
8-20:00 r.d.,
chat / ticket / email
Nema utjecaja na poslovanje - upit o rutinskom tehničkom pitanju; traženi podaci
odnose se na mogućnosti aplikacije, navigaciju,
instalaciju ili konfiguraciju; bug koji utječe na mali broj korisnika. Dostupno je prihvatljivo
rješenje.
Vrijeme prvog odziva 48h, dostupnost od
9-17:00 r.d., ticket / email
Vrijeme prvog odziva 24h, dostupnost od
9-17:00 r.d., ticket / email
Vrijeme prvog odziva 8h, dostupnost od
9-17:00 r.d.,
chat / ticket / email
Opće napomene - B2Bee d.o.o. zadržava ekskluzivno pravo da procijeni stupanj
ozbiljnosti i hitnosti zahtjeva ili problema koji je
prijavljen te da djeluje u skladu s tim; - Ugovori o podršci zaključuju se na najmanje godinu dana
korištenja usluga; - kredit predstavlja svaki zasebni
zahtjev upućen tehničkoj podršci; Krediti uključuju pitanja i pomoć u vezi s funkcionalnošću
sustava; Ne prenose se na sljedeći mjesec;
Dnevno se mogu koristiti najviše dva kredita; Kredit može prerasti u zahtjev koji se plaća prema
cjeniku
1 KREDIT/mjes,
1 registrirane osoba
5 KREDITA/mjes,
2 registrirane osobe,
prioritet pri odzivu
10 KREDITA/mes,
3 registrirane osobe,
prioritet pri odzivu,
popust na usluge teh. podrške i usluge programiranja