B2Bee terenska prodaja

Podrška

Prepustite nama brigu o software-u, Vi se bavite svojim businessom

Usluga tehničke podrške uključuje:

* Ako se izmjene ne mogu izvršiti u okviru tehničke podrške, možete koristiti namjensku razvojnu uslugu prema cjeniku.

Stupanj ozbiljnosti

Vrijeme prvog odziva - Dostupnost - Komunikacijski kanali (ciljevi)

Stupanj ozbiljnosti

Basic
Standard
Premium

Kritičan poslovni utjecaj - Kritična situacija u produkciji koja snažno utječe na vaše korištenje usluge. Situacija zaustavlja vaše poslovanje, a nema proceduralnih zaobilaznih rješenja.

  • Usluga nije dostupna
  • Podaci su oštećeni ili izgubljeni i moraju se vratiti iz sigurnosne kopije
  • Kritična funkcija nije dostupna
  • Problemi Težine 1 zahtijevaju od Korisnika da ima na raspolaganju namjenske resurse za kontinuirani rad na rješavanju problema sa B2Bee i Partnerima

Vrijeme prvog odziva 1h, dostupnost od
8-22:00,
chat / ticket / email

Vrijeme prvog odziva 1h, dostupnost od
8-24:00,
chat / ticket / email

Vrijeme prvog odziva 1h, dostupnost od
8-24:00, telefon /
chat / ticket / email

Značajan poslovni utjecaj - Glavna funkcionalnost je ugrožena ili dolazi do značajnog smanjenja performansi. Situacija ima velik utjecaj na dijelove vašeg poslovanja i nema razumnog zaobilaznog rješenja.

  • Usluga je operativna, ali vrlo degradiranih performansi do razine koja ima veliki utjecaj na upotrebu
  • Važne funkcionalnosti SaaS usluga nisu dostupne bez prihvatljivog zaobilaznog rješenja; međutim, operacije se mogu nastaviti na ograničen način

Vrijeme prvog odziva 4h, dostupnost od
8-18:00 r.d.,
chat / ticket / email

Vrijeme prvog odziva 2h, dostupnost od
8-20:00 r.d.,
chat / ticket / email

Vrijeme prvog odziva 1h, dostupnost od
8-22:00 r.d., telefon* /
chat / ticket / email

Manji utjecaj na poslovanje - Postoji djelomičan, nekritičan gubitak upotrebe usluge sa srednjim do malim utjecajem na vaše poslovanje, ali vaše poslovanje još uvijek funkcionira. Dostupno je kratkoročno rješenje, ali nije skalabilno.

Vrijeme prvog odziva 24h, dostupnost od
9-17:00 r.d., ticket / email

Vrijeme prvog odziva 8h, dostupnost od
8-17:00 r.d.,
chat / ticket / email

Vrijeme prvog odziva 4h, dostupnost od
8-20:00 r.d.,
chat / ticket / email

Nema utjecaja na poslovanje - upit o rutinskom tehničkom pitanju; traženi podaci odnose se na mogućnosti aplikacije, navigaciju, instalaciju ili konfiguraciju; bug koji utječe na mali broj korisnika. Dostupno je prihvatljivo rješenje.

Vrijeme prvog odziva 48h, dostupnost od
9-17:00 r.d., ticket / email

Vrijeme prvog odziva 24h, dostupnost od
9-17:00 r.d., ticket / email

Vrijeme prvog odziva 8h, dostupnost od
9-17:00 r.d.,
chat / ticket / email

Opće napomene - B2Bee d.o.o. zadržava ekskluzivno pravo da procijeni stupanj ozbiljnosti i hitnosti zahtjeva ili problema koji je prijavljen te da djeluje u skladu s tim; - Ugovori o podršci zaključuju se na najmanje godinu dana korištenja usluga; - kredit predstavlja svaki zasebni zahtjev upućen tehničkoj podršci; Krediti uključuju pitanja i pomoć u vezi s funkcionalnošću sustava; Ne prenose se na sljedeći mjesec; Dnevno se mogu koristiti najviše dva kredita; Kredit može prerasti u zahtjev koji se plaća prema cjeniku

1 KREDIT/mjes,
1 registrirane osoba

5 KREDITA/mjes,
2 registrirane osobe,
prioritet pri odzivu

10 KREDITA/mes, 3 registrirane osobe, prioritet pri odzivu, popust na usluge teh. podrške i usluge programiranja

Ostalo

Kontaktirajte nas i zakažite Demo prezentaciju!

Nakon prezentacije odgovorit ćemo na sva vaša pitanja.